października 28, 2017

# 30



5 komentarzy:

  1. Prześliczne... Zastanawiałam się ostatnio, czy byłaś może kiedyś na jakieś szwajcarskiej przełęczy. Ja ostatnio poznałam kilka z nich i dosłownie uznałam, że znalazłam się w fotograficznym raju. Tak każde zdjęcie jest lepsze od pierwszego, polecam też na ciekawe sesje zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu, świetne zdjęcia, zresztą nie raz się nimi zachwycałam, szczególnie lubię Twoje podglądanie ludzi, ale i przyroda wychodzi Ci super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, radosne zdjęcia. Bardzo mi się podobają. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia, nowy blog Aniu a ja nic nie wiem...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, blog ten założyłam juz dawno i publikuje w nim niezbyt regularnie... teraz mam zamiar to zmienić. Pozdrawiam i dziekuje za komentarz!

      Usuń

Copyright © 2016 OPSTRYKANE , Blogger